Friday 1 April 2011

Bagaimana?????

perkaraa ni berlaku semasa zaman muda-muda2 dulu...saya telah mengalami kecenderaan tulang belakang akibat tergelincir masa mengikuti kem dlm slot  night walk.

Nak di pendekkan cite cikgu saya...tak silap nama nya Puan Ruslina, dia bukan la cikgu yang ngajar saya..kaunselor sekolah...dia lah yg di yang ditugaskan untuk menghantar saya ke hospital...memang sumpah sakit giler, nak gerak pun tak boleh..perit btul...
Sesampai di Hospital Serdang...
saya kene duk kat wheel chair..trus ke wad emergency....
pastu...de dtg sorang nurse laki...dy bagi saya 2 bekas...

   Encik Nurse: Dik, tolong bagi air kencing kat dalam dua bekas ni ya?
   Saya :  AH??? mcm mane nak kencing mak saya tak ajar pun nk kencing dalam bekas mcm ni dlu (kejadian tu semasa saya berumur 17 tahun)... Encik, mak encik ada ajar tak mcm mane nk kencing,
   saya   xreti laa....
   Encik Nurse: hhahahha, dik....kencing je la mcm mane pun...

(sambil pegang dua bekas, tatkala menahan kesakitan sambil memegang bekas ni dengan pnuh kebluran)

p/s: kepada sume ibu2 tlg ajar anda teknik yg btul supaya hidup rakyat Malaysia lbih sejhtera hendak nya..

No comments:

Post a Comment