Tuesday 29 March 2011

Kerenah student kelas BM...

Memang hari Isnin seperti biasa..kelas BM. budak-budak ni..suruh buat latihan borak memanjang...bagi homework ada saja alasan bila di suruh hantar minggu yang berikutnya...


    Pada suatu hari, saya memang dah panas hati dengan kerenah budak-budak ini. Semua tidak menyiapkan tugasan yang diberikan. Saya pun check setiap buku satu persatu..sampai la kat seorang pelajar india...LANGSUNG SIKIT PUN TAK BUAT!!...aduhai, makin panas btul... Muka lak buat relaks je..mcm tak bersalah....Saya telah mendenda budak tu berdiri atas kerusi....
walaupun sedang di denda mulut saya ni tak berhenti bebel...meluahkan semua isi hati yang terpendam...
Tetiba....
   Budak tu turun dari kerusi...
 Budak: Cikgu, izinkan saya pergi ke tandas?
Saya: TAK BOLEH!!! Dah laa, tak siap keje pastu nak escape pulak ya!!!
Budak: Cikgu...cikgu nak marah saya...saya boleh tahan cikgu, tapi saya nak kencing tak boleh tahan cikgu
terkelu lidah sebentar....imbas kembali pe yang dak tu cakap..

Saya: hahahahhahaha...(sambil mengangguk)...budak ada2 saja...

No comments:

Post a Comment