Monday 14 March 2011

Nepal ke? Bangladesh???

hari Ahad minggu lepas...as usual saya keje kat IME bank kat Semenyih... hari tu memang sumpah busy giler nak mampus...costumer beratur panjang sangat sampai luar pintu...
keje saya kat sane as a Data Transfer...maksudnyer..pastu dah amik cash saya la yang ditugas kan utk key in data dan antar trus duit kat tmpt yang diorang nak kirim...
ramai orang...dengan masalah spray air wick dah bis...pehh...bau diorang mmg r...cukup "MENGODA"...+_@"
nak di pendekkan citer saya ni dah tersalah key in orang tu NEPAL saya lak tertulis BANGLADESH... bole lak, dtg tetiba kat saya..

."WOI,KAU NI APA!! BUAT KEJE LA BETUL SIKIT!!! MUKA MCM NI MUKA BANGLA KE??? AKU NEPAL!!! BODOH!!!...


Ya Allah,bantulah hambaMu ni..(dlm hati). Saya dengan berani walaupun dah cuwak...tetiba duk bayangkan keganasan warga asing kat negara kita...

HEY BAIYA!! AWAK BANGLA KE NEPAL KE SAME JE!! XDE MASA SAYA NAK TGK MUKA KO!!! LU NAK MINTA SAYA ANTAR DUIT UTK AWAK CKP BAIK SIKIT!! SKRG AWAK PERGI DUDUK SANE SAYA BTUL KAN...








1 comment: